ESEJE

Jennifer Walshe – kameleon muzyki współczesnej

Zwrot subiektywny, albo prawdziwe homary muzyki współczesnej

Dostrzec kobietę

Muzyczna fantomatyka Stefana Prinsa

Mikołaj Laskowski. W oparach postinternetu

Pierre Boulez. Elegancja i delirium

Cyfrowi tubylcy muzyki

Otwarty potencjał. Mapa nowej muzyki na Ukrainie

Logika katastrofy

Szum życia i muzyki. O muzyce Jagody Szmytki

ACOUSMONIUM. Tożsamość głośnika

Anatomia muzyki, anatomia teatru

Brzmiący dotyk. O muzyce Jagody Szmytki

Ekonomia kultury

Fortepian dziś

George Benjamin. Spontaniczny strukturalista

Kaija Saariaho. Spacerem przez ogród

Luigi Nono. Archipelag Prometeusza

Marc-Anthony Turnage. Zaangażowany postmodernista

Michel van der Aa. Humanista w dobie MTV

Nowa muzyka w Belgii

(Post)modernistyczna frenezja. O muzyce Olgii Neuwirth

Salvatore Sciarrino. Przytulne muzeum sztuki współczesnej

Shadowtime. Czesanie historii pod włos

Sound Exchange

Sound Studies

Strzępy, kłącza, machinacje. O operach Georgesa Aperghisa

Stockhausen i Hesse

W zakamarkach ludzkiej jaźni. O operach Beata Furrera

Reklamy